Юридично захистити себе від можливих претензій пацієнтів

Вопрос:
Я працюю лікарем УЗД в приватному кабінеті на хазяїна. Підкажіть будь ласка, як я можу юридично захистити себе від можливих претензій пацієнтів (не побачила, пропустила і т.д.). В кінці кожного протоколу є такий текст: узд заключення не є остаточним діагнозом, проконсультуйтеся з лікарем терапевтом,хірургом і т.д.

Ответ:
Єдиним дієвим засобом захисту від можливих претензій клієнтів є належним чином виконана робота (надана медична послуга) відповідно до посадової інструкції згідно покладених на працівника обов’язків. Це означає, що як лікар з ультразвукової діагностики Ви надаєте медичні послуги з діагностики відповідно до покладених на відповідну посаду завдань та обов’язків згідно посадової інструкції та законодавства. Межі відповідальності за надані медичні послуги та зобов’язання приватний кабінет може також передбачити у договорах, які укладаються з клієнтом. В такому випадку, якщо договірні зобов’язання будуть виконані неналежним чином, клієнт буде мати право на претензії. Щодо кримінальної відповідальності, то вона наступає внаслідок недбалого чи несумлінного ставлення медичного працівника до своїх обов’язків, що спричинило тяжкі наслідки для хворого. Відтак, чітко встановлені зобов’язання та межі відповідальності при УЗД дослідженні (у договорах з клієнтами та посадовій інструкції), дадуть змогу при можливих претензіях клієнтів, не нести відповідальності за ті зобов’язання, які Ви не брали на себе при виконанні роботи на займаній посаді.


На вопрос ответил:

Сергей ЛЕДЯЕВ,
специалист в области права.
О юристе


ЗАДАТЬ ВОПРОС

  ВСЕ ВОПРОСЫ